2.11.2013 #minifotoreport2

02.11.2013 20:07

Zdravím!:)

Rozhodla jsem si dneska udělat další fotoreport z dnešního dne. Jeli jsme s rodinou na Slovensko. Jelikož jsou dušičky, samozřejmě jsme jeli navštívit hřbitovy, ale taky jsme nakupovali. Máme tady i rodinu, takže sem jezdíme celkem často. Miluju to tady, vždycky chodíme po obchodech a flákáme se po městě:D 

Můj zákuseček:3 Mají tady úplně boží cukrárnu, kde vždycky chodíme. Nejraději mám tenhle malinový dort:D

                                                                      

Asi vám tady dělám chutě:D Ale ještě jedna ňamka:3 Tohle je můj dnešní oběd. Nějaký steak s mozarellou a sušenými rajčaty. Bomba to byla!:3

                No a tohle jsem si dneska koupila. Černou beanii, tenhle úžasný modrý šál, sluchátka a tyrkysový lak. Ten je úplně mňamózní:3 

A jak jste sobotu strávili vy? :)

Komentáře

AFFS - colour-fashion.blog.cz

Datum: 08.11.2013 | Vložil: JindřiNa.3

krásný lak.. beru tě do Affs :)

smile-la.blog.cz

Datum: 03.11.2013 | Vložil: Smile

Ta šálka je nádherná! :O
A nedělej mi chutě tím sladkým sakra! :D

Slovensko

Datum: 03.11.2013 | Vložil: Nikoletta

Už si vyskúšala banánovú tortu ? Tú ja proste milujem :D A kdeže ste to bolo na tom Slovensku ?

Re: Slovensko

Datum: 03.11.2013 | Vložil: Tessie

Myslím, že jsem jednou měla, ale mě chutná všechno sladké:D Jinak jezdíme do Čadce:)

AFFS

Datum: 02.11.2013 | Vložil: george glorious. - blow-me.blog.cz

rád spřátelím, zapiš si mě :)

Přidat nový příspěvek