21.10.2013

21.10.2013 20:35

Zdár!

Tak jak užíváte podzim? Když týden neprší, tak mě docela baví:D Strašně se mi líbí, jak je teď krásně zbarvené listí. Co mě ale nejvíc štve, je vstávání do školy za tmy. To se prostě nedá. Ale co se dá dělat že. 

Nejlepší je, když příjdu ze školy, udělám si kafe nebo kakao a čtu si:3 Můžu takhle strávit klidně půl dne. Škoda jen, že je toho do školy tolik. 

Ale berme to pozitivně. Za 10 dní je Halloween!:D A od pátku začínájí podzimní prázdniny muhehee.:) Těším se jak cyp, konečně trochu relax. 

 A pokud vy vidíte podzim spíše negativně, tady máte pár důvodů, proč podzim milovat. Já osobně ho mám ráda:) 

Co vy děláte při deštivých dnech? :)

Mějte se, Tessie. 

                                                                        

Komentáře

srdceumelce.blog.cz

Datum: 29.10.2013 | Vložil: Lucy

Jak už jsem psala taky tě beru, tak si mě zapiš:)
A já mám podzim celkem ráda, nejčastěji dělám to co ty. Sedím zabalená v dece s hrnkem kakaa a čtu si:)

https://thefashiion.blog.cz/

Datum: 29.10.2013 | Vložil: Ágnes

Beru tě do AFFS, přidej si mě :)*

Re: https://thefashiion.blog.cz/

Datum: 29.10.2013 | Vložil: Tessie

Mám tě taam:)

s-ally.blog.cz

Datum: 28.10.2013 | Vložil: Sally

Jistě, že spřátelím smrádku :D Hnedka si tě tam jdu hodit :)

smile-la.blog.cz - Affs

Datum: 28.10.2013 | Vložil: Smile

Ahoj, beru tě do affs,. :) Zapiš si mě prosím ;) :)

Re: smile-la.blog.cz - Affs

Datum: 28.10.2013 | Vložil: Tessie

Děkuju, mám tě tam :)

Přidat nový příspěvek