22.11.2013 #minifotoreport3

23.11.2013 16:39

Zdravím! Musím se vám pochlubit se svými včerejšími zážitky. 

Po několiáka měsících těšení, jsem se konečně dočkala premiéry 2 dílu Hunger Games. A byla to naprostá bomba!! Musím přiznat, že den před premiérou jsem nemohla dospat:D Do kina jsem jela s kámoškama po škole. Před kinem jsme šli do knihkupectví, kde jsme strávili miniumálně hodinu. Lítaly jsme tam jak šílené a nebýt limitu peněz, tak snad poberu všechno:D Pak jsme šli do mekáče na 'oběd'. Strašně dlohuho jsme chtěla vyzkoušet McFlurry s píchutí Oreo. Naprostá mňamka! Bych to jedla od rána do večera:D Pak jsme šli pomalu do kina. Asi deset minut před začátkem jsem byla fakt nervózní. Do kina jsme šli s mega zásobami jídla viz obří popcorn a asi kilo želé bonbonů. Ke kenci filmu mi bylo trošku zle:D Ale dojem z filmu mi to nezkazilo. Film byl famózní a v některých chvílívh jsem měla husí kůži. Naprosto doporučuju vidět! Už teď se strašně těším na dalí díl. Ikdyž škoda, že až za rok:(

 Tady jsou naše lístky.

 Knížky, které jsem si koupila. Upíří deníky za 30 korun!! To jsem prostě musela mít. A ta druhá byla taky ve slevě z 300 na 150. Anotace vypadá fakt dobře:)

                                  A tady moje Oreo Mcflurry:D Yummy!

Taky jste byli na premiéře? :)

Komentáře

s-ally.blog.cz

Datum: 29.11.2013 | Vložil: Sally

Já byla dneskaaaa!! Ale to ty vííš!!! a bylo to neskutečně úžasnéééééé! lalaláááá! A Peety byl prostě mňam!

smile-la.blog.cz

Datum: 24.11.2013 | Vložil: Smile

ty jo :o u nás máme teď taky upíří deníky za třicítku, kde bydlíš? :D :D :)
já to neviděla :( a MCFlurry je (y) :3

missinvesible.blog.cz

Datum: 24.11.2013 | Vložil: Miss invesible

Chceš byť moja AFFs :D

srdceumelce.blog.cz

Datum: 24.11.2013 | Vložil: Lucy

Já nebyla na premiéře byla jsem v pátek. a taky už se nemůžu dočkat třetího dílu. Moc tuhle sérii miluju:)

Hungry Games

Datum: 24.11.2013 | Vložil: Nikoletta

Ja som nevidela ani jednotku :D

Přidat nový příspěvek