25.8.2013 Odjezd na dovolenou

25.08.2013 20:30

 

Zdárek, 

chtěla bych teď napsat článek o tom, jak chaotické to u nás dneska bylo (a pořád je). Zítra odjíždíme na týden do Maďarska, a tak dneska proběhl typický kolotoč kolem balení, nákupů, chystání, příprav a pododně. Vlastně jsem se na dovolenou těšila skoro celé prázky, dneska se mi ale nějak nechce. Už jen to balení mě vyčerpává. Ale zas si říkám, že příští týden si to pořádně vynahradím. Nejvíc typické u nás je, že se s balením začíná až co nejpozději a pak trvá nejmíň do půlnoci než je všechno skutečně sbaleno. Prostě šílené. Mamka nám navíc udělala fajné svačinky na cestu. Mňam mňam. Já už teď sbaleno mám, doufám, že nic nezapomenu. I tak ale ještě zdaleko všechno není hotovo, tak chci vidět, jak dlouho to bude trvat dneska. Dneska asi půjdu brzy spát, protože zítra vyjíždíme už v 6 ráno (umřu). Navíc nás čeká pětihodinová cesta autem, což bude pro mě utrpení, jelikož nevydržím dlouho sedět. Ale co, mobil mám nabitý, playlist plný, takže nuda snad nebude. 

Momentálně na mě padla depka, takže si jdu dát leháro a pustit nějaký film, protože na nic jiného nemám vůbec náladu. 

Mějte se teda fajn, a užívejte poslední týden prázdnin.

  Tessie

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek