Dvoudenní jízda

23.08.2013 20:38

Ahojda, tak po nějaké době zas píšu nový článek. Tentokrát se chci pochlubit se svými zážitky z posledních dvou dnů. Včera jsme měli s kámoškama domluvenou grilovačku se stanováním. Hrozně jsem se na to těšila, zvlášť když jsem ony kámošky neviděla poslední dva roky. Nejdřív jsme si zašly na pivo a pak jsme jeli k nim domů. Tam jsme asi hodinu rozdělávali oheň na gril (na třetí pokus se konečně zadařilo!), a ugrilovaly jsme si hermelíny se šunkou. Nemusím snad dodávat jaká mňamka to byla. Kromě toho jsme měli hromadu dalšího jídla, takže večer mi bylo váážně dost těžko:D Sušenky, piškoty, muffiny, bonbony, oplatky, křupky, lupínky,....no a tak dál. Nakonec jsme teda nespořádaly všechno, ale i tak toho bylo až až. Po grilování jsme koukali na Přátelé a další filmy. Byla jsem ale zbitá, takže jsem padla ještě před dvanáctou. Druhý den ráno jsme si udělali luxusní snídani a já pak vyrazila směrem domů. Avšak jenom směrem, neboť po cestě mě vyzvedli rodiče a jeli jsme pak do města na nákupy. Strávili jsme 5 (!!) hodin v mega obchoďáku. Mě už chvílema ani nohy nenesly a navíc mě šíleně tlačily boty. Našťestí jsem si to vynahradila luxusním obědem v KFC a jahodovým frappé. I tak jsem měla všeho plné zuby a těšila se domů. Teď se zas těším na svoji postel, moje nohy se rozhodly stávkovat. Navíc mě zítra čeká další akční program, takže budu ráda, když se pořádně vyspím. Ale boží ty dva dny byly:) 

A jakou akci jste v poslední době podnikli vy? :) 

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek