Huger Games: Aréna smrti - Suzanne Collins

06.08.2013 19:15

Děj: Vítězství znamená slávu a bohatství. Prohra znamená jistou smrt. Hunger games začínají...
V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games - zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život.
Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována, a nabídne svou účast dobrovolně. Do hry o přežití se přidávají i lidskost a láska... Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit?

....

Tuhle rubriku začínám knížkou, kterou jsem přečetla nedávno. Moc se neřídím podle trendů, takže když vypuklo kolem knihy i filmu šílenství, nijak jsem tomu nepodlehla. Až potom co jsem si tu knihu fakt musela přečíst, jsem objevila její kouzlo. Knížka se čte velmi dobře. Zpočátku jsem k ní neměla moc vztah, děj mi přišel takový..krutý.:D Ale to bylo asi tím, že jsem zvyklá spíš na jiné žánry. Každopádně asi po šedesáti stranách mě děj chytl a od knihy jsem se už nehnula. Na konci mě to úplně pohltilo a nemůžu se teď dočkat, až si přečtu druhý díl. Film jsem neviděla, ale doufám, že bude stejně dobrý jako knížka. Takže můžu naprosto doporučit, zvlášť pro ty, co mají rádi akční děj a adrenalin. 

       Hodnocení: 98%

Diskusní téma: Huger Games 1

s-ally.blog.cz

Datum: 07.08.2013 | Vložil: Sally

HUNGER GAMES je nejlepšííí!! :D :) (ano jsem to já :D)

Re: s-ally.blog.cz

Datum: 07.08.2013 | Vložil: TeSsie

Jeeeee! :D tebe bych tu nečekala:D ..ano ano přesně tak:3

Re: Re: s-ally.blog.cz

Datum: 07.08.2013 | Vložil: Sally

Já jsem nepředvídatelná 3:-D mě nemůžeš čekat nikde! Muah! :D

Přidat nový příspěvek

Anketa

Jak se vám tahle kniha líbila?

Je skvělá (10)
1%

Docela fajn (1)
0%

Průměr (0)
0%

Znám i lepší (703)
98%

Nelíbila se mi vůbec (0)
0%

Celkový počet hlasů: 714