Music #1

30.09.2013 20:48

 

Zdravím všechny!

Po nějaké době jsem se zas dostala k napsání nějakého toho článku. Zas začla škola, a tak času už není tolik. Budu se ale snažit sem pravidelně psát:)

Rozhodla jsem se napsat takový malý seznam písniček, které v poslední době hodně poslouchám nebo které mě nějak zaujaly. Můžete tady třeba najít svůj oblíbený song nebo inspiraci:)

1. One Republic - Countning Stars

www.youtube.com/watch?v=hT_nvWreIhg

2. Imagine Dragons - Monster, Radioactive

www.youtube.com/watch?v=a4Y7IUByBkU - Monster

www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU - Radioactive

3. 30 Seconds to Mars - Up in the air

www.youtube.com/watch?v=y9uSyICrtow 

4. Avicii - You make me 

www.youtube.com/watch?v=Wb5VOQexMBU

5. John Newman - Love me again

www.youtube.com/watch?v=CfihYWRWRTQ

6. Naughty Boy ft. Sam Smith - La la la 

www.youtube.com/watch?v=3O1_3zBUKM8

7. Passenger - Let her go

www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA

8. Olly Murs - Right place, right time

www.youtube.com/watch?v=8lxaNO5V06k

Příjemný poslech:)

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Anketa

Co říkate na tyhle písničky?:)

Všechny jsou super! (4)
80%

Líbí se mi jen některé (1)
20%

Většina z nich se mi nelíbí (0)
0%

Celkový počet hlasů: 5