Paranormálové: Zlodějka duší - Kiersten White

10.08.2013 18:11

Děj: Hrdinka románu Evie má velice zvláštní povolání: pracuje v Mezinárodní agentuře pro zadržování paranormálů. Běžně se vídá s upíry a vlkodlaky, její nejlepší přítelkyně patří mezi mořské panny a nová láska je vodouch - paranormál, který na sebe dokáže brát nejrůznější podoby. Nic na paranormálních tvorech ji nemůže překvapit a zaskočit. Paranormálové jí vlastně připadají normální a agentura jí nahrazuje rodinu, o kterou přišla. Trochu jí vadí, že je ochuzena o běžné radosti svých vrstevníků, ale vede vcelku spokojený život. To se však má brzy změnit. Paranormálové začínají z neznámých důvodů umírat a kolem Evie se začínají dít podivné věci. Potom se na scéně objeví Zlodějka duší a Evie jde o život…

 .....

Když sem viděla kniho poprvné v knihkupectví, byla v akci slevněná. Nejen to, ale i celkem pěkná obálka a doporučení kámošky mě přimělo si knížku koupit. Když jsem ji začla číst, moc jsem ději neporozuměla. Sem tam byly výrazy pro mě neznámé a někde je trochu těžší pochopit oč jde. Až někdy v půlce mě to začlo skutečně bavit a když jsem došla do konce, těšila jsem se na druhý díl. Místy je děj napínavý, ale jsou to spíše výjmečné momenty. Jde o trilogii a druhý díl mám v plánu si přečíst v nejbližší době. Tedy kniha mě nijak nenadchla ani nezklamala, takový normální průměr. 

 

                            Hodnocení: 70%

Diskusní téma: Paranormálové: Zlodějka duší - Kiersten White

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek