Shopping day

05.08.2013 19:57

Po pár dnech jsem se rozhodla sem zapsat zase pár prožitých momentů. Na začátek ale chci napsat takové shrnutí: za prvé momentálně se cítím neskutečně free a happy. (z toho co tady na blog píšu se zdá, že to tak je pořád, ale nenechte se zmást) za druhé zjišťuju, že jsem shoppaholik. za třetí se mega těším na pátek a za čtvrté objevuju, že je tolik moc knih, které chci číst, ale nevím, kterou dřív . Ale přejděme k věci. Dneska jsme jely s kámoškama na nákupy. Když pominu fakt, že v 38 stupních v betonovém městě to není žádná sranda, bylo to boží. Potom co jsme prošly desítky obchodů, strávily asi půl hodiny v knihkupectví a nadlábly se v mekáči, jsme zamířily do kina na film Já padouch 2. Ty jo, musím říct, že u toho filmu se fakt člověk nepřestane smát. :D (ještě teď se směju) Ale je mi fajn, koupila jsem si dvě nové knížky (v akci no neberte to!!), těším se na zítřek a zatím je vše okej. (nesmím to zakřiknout, musím zaklepat!) Můj plán na zítřek je jasný: opalovat se, zevlit a  číst.:3 A taky se budu snažit sem dát nějaké nové fotky:) 

Mějte se fajn.

Diskusní téma: Shopping day

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek