Tralalaa

12.11.2013 15:55

Nehráblo mi:D Ikdyž brzo asi hrábne:D Musím se pochlubit, jak dobrou náladu dneska mám. to totiž u mě není tak časté:D Včera jsme se s kámokou dověděly, že do ČR přijede James Arthur a bude mít koncert v Praze!!! Musím přiznat, že sem málem dostala infarkt. Tohle byl prostě můj sen, zažít nějaký koncert mého oblíbeného zpěváka nebo skupiny a teď prostě na jeden půjdu! Uff..musím to pořád rozdýchavat:D Okamžitě jsme s kámoškou valili lístky koupit. 

 No nejsou náádrhernééé? :D 

Ok, už se uklidním:D Jinak další věc, která mi zvedá náladu je to, že už za týden je premiéra Hunger Games: The catching fire! Nehorázně se na to těším, právě jsem dočetla knížku a úplně slintám zvědavostí, jak to bude vypadat na plátně. Snad to bude stejná pecka jako první díl:) 

Co vy, chystáte se na premiéru? :) 

Komentáře

infinitesilence.blog.cz

Datum: 15.11.2013 | Vložil: LadyBows

Ne ne!!! Hunger Games Já to chcííí!!

WAU

Datum: 14.11.2013 | Vložil: Nikoletta

Tiež by som chcela ísť na nejaký koncert. Keby tu prišli Little Mix neváham ani sekundu. A najprv kuknem jednotku Hunger Games a potom pojdem na dvojku :D Možno si aj knížku prečítam :D

srdceumelce.blog.cz

Datum: 14.11.2013 | Vložil: Lucy

Páni závidím ti. A na Hunger Games se taky chystám:)

Chajzléé

Datum: 13.11.2013 | Vložil: JindřiNa:3

Japato? :O mě nechceš asi vzít s sebou co? :D :D
Jinak přeju ti too

smile-la.blog.cz

Datum: 12.11.2013 | Vložil: Smile

JÁ TAM TAKY CHCI!! :'( kde se dají koupit, prosím? :O

Re: smile-la.blog.cz

Datum: 13.11.2013 | Vložil: Tessie

na ticketpru. tady https://www.ticketpro.cz/jnp/hudba/pop/1206614-james-arthur.html :)

s-ally.blog.cz

Datum: 12.11.2013 | Vložil: Sally

Já jsem se z těch lístku doteď nevzpamatovala!! :D

Přidat nový příspěvek