1.11.2013 #minifotoreport1

01.11.2013 20:10

Olaa! 

Konečně listopad! Nevím proč, ale vždycky, když začne listopad, mám pocit, že se urychleně blíží Vánoce:D Vůbec mám ráda celou tu tajemnou atmosféru kolem dušiček a Halloweenu. Co ale ráda nemám, je počasí na podzim. Když je hnusně, dva týdny v kuse jenom prší, člověk z toho má akorát depky. Ale má to i své plus, že si můžu třeba na pár hodin lehnout a číst si nebo zkouknout seriály:3 

 Toto jsou moje plány na nejbližší dobu:3 Eragona už mám přečteného, ale na zbytek se hrozně moc těším. Zvlášť na Hunger Games, protože na konci listopadu je premiéra druhého dílu! Nehorázný těšing! A začátkem prosince je v kinech zase premiéra druhého dílu Hobita!!

                                     Tuhle fotku jsem vyfotila včera při cestě ze školy. (ano vracím se ze školy při západu slunce:D ) Mi připadal ten západ zrovna tak romantický, tak jsem ho musela vyfotit.

A ještě jedna fotka z přírody. Teda ani né z přírody, fotila jsem to ve městě. Ale zrovna byla tak krásná obloha, úplně se zbarvila do růžova. Úplně mi to připomělo obrázky z weheartit. Ty mraky vypadaly jak cukrová vata:3 

Jak jste si vy užili Halloween?:) Slavíte? ..Jo a pokud byste měli nějaké tipy na knížky tak sem s nimi:D  

 

Komentáře

smile-la.blog.cz

Datum: 03.11.2013 | Vložil: Smile

Já se ti přiznám, že mě vánoce ještě teda nechytají, a jsem za to ráda :D Ani nevíš jak .. :D
Nádherně fotíš ! :OO

AFFs

Datum: 02.11.2013 | Vložil: Nikoletta

Tvôj blog je fajn i keď sa v ňom moc nevyznám :D Beriem ťa do AFFs zapíš si ma :D

srdceumelce.blog.cz

Datum: 02.11.2013 | Vložil: Lucy

Na druhý díl filmu Hunger games se taky moc těším.
A knížky mám přečtené dvakrát:)

s-ally.blog.cz

Datum: 01.11.2013 | Vložil: Sally

V Ostravě v nákupáku LASO. Akorát byla poslední :(
PS: Děkují :D

s-ally.blog.cz

Datum: 01.11.2013 | Vložil: Sally

Bajky Barda Beedleho jsem četla a moc se mi to líbilo. Krásné fotečky :3

Přidat nový příspěvek