Filmy #1

13.08.2013 20:50

Ahoj,

rozhodla jsem se zas napsat nějaký článek. Chci udělat takový přehled všech filmů, které jsem shlédla v poslední době, vlastně přes prázdniny. Můžete tady najít tedy inspiraci, když si nevíte rady, jaký film si večer pustit. 

1. Amélie z Montmartru 

              

Tenhle film je naprosto rozkošný. Fakt musím říct, že jsem si ho zamilovala hned napoprvé:D Dokonalé prostředí Paříže, romantický námět a k tomu ta úžasná hudba. Vážně stojí za shlédnutí.

2. Hunger Games

Na film jsem se dívala, až po přečtení knihy a byla jsem zvědavá, jak se s tím tvůrci poprali. Ikdyž samozřejmě je kniha mnohem lepší, film se mi hodně líbí. Už se nemůžu dočkat druhého dílu:) 

www.youtube.com/watch?v=crsnlRemLbs

 

3. Já padouch 1,2

 

Šílený animák, co vás dostane! :D Řeknu vám, když jsem jednou měla fakt blbou náladu a pustila si tenhle film, moje nálada se otočila o 100%. U tohohle filmu se prostě nejde nesmát, to vám ručím. Jak jednička, i dvojka jsou napěchováné děsně vtipnými hláškami, takže se zaručeně pobavíte:D

4. Harry Potter: Relikvie smrti pt. 2

Co k tomu dodat. Všichni ho určitě znáte a taky jste ho určitě viděli, nebo alespoň četli. Já jsem ho donedávna jen četla, a jelikož jsem nebyla zrovna nadšená z rozdílů, které jsou mezi knihami a filmy, neměla jsem nějak potřebu se na film podívat. Nakonec jsem byla docela zvědavá, a musím říct, že mě mie překvapil. 

5. Sherlock Holmes: Hra stínů

Na tenhle film jsem se dívala hlavně proto, že se mi první díl hodně líbil. Navíc mám ráda ve filmu herce Roberta Downey jr., takže to byla jasná volba. Akční, napínavý, místy vtipný. Prostě super:)

 

 

 

 

 

Diskusní téma: Filmy (pt.1)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek