Happy!

01.08.2013 20:29

Ola!

Už je zas srpen. Ale já jsem optimista (kecám) a jsem ráda, že mám ještě celý úžasný měsíc prázdnin. Jsem dneska někde četla, že srpen je jako neděle, naštěstí trochu delší. Trefné. Ale na to, že je první srpen jsem měla neobvykle šťastný den. Hned po ránu vstát s dobrou náladou u mě není tak časté. Možná to bylo tím, že jsem se konečně vyspala a dohnala tak spánkový deficit. Po dopoledni, kdy jsem byla fotit ven, jsme jeli nakupovat do města. Musím, prostě musím zdůraznit, jak moc mám ráda velkoměsta. A taky nakupování. Bez ironie. Jsem děsně happy, protože má milá maminka mi koupila knížky a tím mě zachránila od uhynutí nudou. A ještě jedna věc, co mě mega potěšila, že na Vánoce budu mít nový foťáček!! Večeřeli jsme v KFC a večer trávím u sklenky vychlazeného pomerančového freshe. Já to klidně narovinu přiznám: Som taka šťastná! (uvidíme, jak dlouho mi to vydrží) Už to nevydržím a musím se začíst do nové knížky. To víte, týdenní čtecí půst není nic příjemného. Tak zatím! 

Diskusní téma: Happy!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek