SUNday

13.10.2013 20:04

Ahoojte!

Rozhodla jsem se, že to tady trochu oživím. Nechci, aby to tady nějak upadalo, takže sem teď budu častěji přispívat:) 

V poslední době je toho trochu hodně. Pořád škola, škola a škola. Už mi to leze krkem a to je teprv říjen:D Ale zas se těším na Halloween a taky na Vánoce samozřejmě:D Navíc jsem v poslední době neměla příliš náladu se něčemu věnovat. Snad už to teď bude lepší. Doufám. 

Dnešek byl prima. Jakmile vyleze sluníčko, hned toho využiju. Včera jsem se byla projít a něco nafotit. Strašně se mi líbí, jak krásně jsou teď zbravené stromy:3 Dneska jsem vytáhla kolo po delší době. Byla jsem se trochu projet a pročistit hlavu. Taky jsem si byla zaběhat. Nějak se mi zlepšila nálada, oproti ránu, kdy jsem myslela, že snad ani nebudu vylézat z postele:D Ale doufám, že mi ta nálada vydrží i do zítřka. Zvlášť když je pondělí. Těším se na úterý, mám totiž svátek:D A naši dělají nějaké velké tajnosti, takže se trošku bojím, co mě čeká:D 

V poslední době taky bývám dost závislá na hudbě. Neusnu, dokud si večer nepustím nějakou oblíbenou písničku. 

Na konci měsíce jedem na Slovensko a hrozně se těším:3 Vždycky to bývá hrozně fajn, nakupujem, chodíme do cukrárny a restaurace:3.

To je u mě zatím vše, teď si jdu lehnout a číst Eragona:3 Jsem čekala skoro půl roku, než jsem se ke knížce dostala. Ale hrozně se mi líbí.:3 

Držte se a radujte se z maličkostí,

Zatím Vaše Tessie

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek